Content Strategie

Via onze digitale transformatieprogramma’s helpen we klanten bij het evalueren en plannen van nieuwe contentstrategieën om beter in contact te komen met doelgroepen en klanten. We willen uw inhoud, productie evalueren, richting geven, uw teams trainen en systemen implementeren om u de kracht te geven die u nodig hebt.

Gratis Content Advies?

Dit forumlier wordt beveiligd door middel van Google reCaptcha. Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Content is in het digitale tijdperk is het levensbloed van elk bedrijf of organisatie.

Content is king

Op merkniveau is het de creatie van nieuwe en aantrekkelijkere inhoud om verbindingen met uw merk en producten te stimuleren. Op procesniveau zorgt het ervoor dat u voorbereid en uitgerust bent om met uw doelgroepen te communiceren en maakt het gedetailleerde inhoudsplannen en -processen om nieuwe inhoud te maken, evenals bestaande inhoud te migreren voor nieuwe sites. En last but zeker not least – op zoekniveau, in samenwerking met onze zoek- en UX-teams om pagina-inhoud en structuren te plannen om de zichtbaarheid en autoriteit van de pagina te vergroten.

Analytics en contentstrategie
Succesvolle content kan en moet worden gemeten met de juiste parameters. Als u beter inzicht wilt hebben in of uw huidige sitebezoekers overeenkomen met uw ideale doelgroep, kan Analytics u helpen.

CRO en contentstrategie
Digitale content moet evolueren, getest worden. Conversion Optimization (CRO) is van cruciaal belang om de UX te verfijnen en vragen te beantwoorden zoals: Waarom vullen mensen het door u gebouwde formulier niet in? Is de taal duidelijk genoeg?

Betaalde advertenties
Het inzicht dat u krijgt via PPC, display- en betaalde sociale advertenties kan de inhoud op uw site enorm beïnvloeden en vice versa. Wanneer Content Strategie is opgenomen in een PPC- of Display-engagement, werken we samen om nieuwe kennis te delen om een ​​exemplaar te testen en te publiceren dat consistent is op merk en converties.