Zoekmachine optimalisatie

Onze zoekmachine optimalisatie (SEO) diensten zijn ontworpen om de zichtbaarheid van uw bedrijf op de grote zoekmachines te vergroten en verkeer naar uw site te genereren. Al onze SEO-campagnes zijn afgestemd op de strategische doelen van jouw bedrijf, of je nu een startup bent die op zoek is naar een sterke groei of een meer gevestigde onderneming die SEO ontwikkelt als een primair digitaal marketingkanaal. Wij staan voor je klaar!

Doe de gratis SEO scan

Dit forumlier wordt beveiligd door middel van Google reCaptcha. Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

De voordelen van zoekmachine optimalisatie

Verhoogd verkeer 

Topposities op de pagina’s met zoekresultaten van de zoekmachine ontvangen een meerderheid van de vertoningen en klikken, dus rangschikking in deze topposities kan leiden tot aanzienlijke toename van het verkeer voor uw website. SEO richt zich ook op het maken van informatieve en trefwoord-relevante titeltags en metabeschrijvingen, die op de resultatenpagina’s verschijnen. Het hebben van geoptimaliseerde tags en beschrijvingen helpt om de klikfrequentie te verhogen, wat ook een toename van gekwalificeerd webverkeer bevordert.

ROI 

SEO biedt traceerbare en meetbare resultaten, ongeacht of u een e-commerce of niet-e-commerce site bent, dus er zijn geen problemen met ROI. SEO-bureaus kunnen bijna elk aspect van hun strategie volgen, zoals stijgingen in ranglijsten, verkeer en conversies. Uitgebreide analyses bieden ook de mogelijkheid om op een gedetailleerd niveau te analyseren en demografische informatie en andere betrokkenheidsstatistieken te bekijken voor personen die interactie hebben gehad met uw website. E-commerce sites, SEO-bureaus kunnen zien welke paden gebruikers volgen om een ​​verkoop te voltooien, helemaal tot aan welk trefwoord ze vroeger op zoek waren naar u voorafgaand aan de aankoop. Voor niet-e-commercesites kunt u waarden toewijzen aan uw leadconversies, zoals een formulier ‘contact met ons opnemen’, en op die manier de waarde van uw SEO-strategie berekenen.

 

Kosteneffectiviteit 

SEO is een van de meest kosteneffectieve marketingstrategieën omdat het gericht is op gebruikers die actief op zoek zijn naar uw producten en diensten online. Het inkomende karakter van SEO helpt bedrijven geld te besparen in tegenstelling tot uitgaande strategieën zoals cold calling. Hoewel cold-calling nog steeds een effectieve strategie kan zijn, kosten de gegenereerde leads 61% meer dan leads die worden gegenereerd door een inkomende strategie zoals SEO. En aangezien SEO zich ook richt op gebruikers die actief zoeken naar producten en diensten zoals die van u, is het verkeer dat voortvloeit uit SEO meer gekwalificeerd dan veel andere marketingstrategieën, wat resulteert in kostenbesparingen voor bedrijven.

Verhoogde gebruiksvriendelijkheid van de site 

In een poging om uw website gemakkelijker te navigeren voor de zoekmachines, helpt SEO tegelijkertijd om uw website ook beter navigeerbaar te maken voor gebruikers. SEO bestaat uit het herschikken van de architectuur van de site en links om pagina’s binnen de website gemakkelijker vindbaar te maken en te navigeren. Dit maakt het niet alleen gemakkelijker voor zoekmachines om uw site te doorzoeken en pagina’s te vinden, maar maakt het ook voor gebruikers gemakkelijker om ook informatie op uw website te vinden.

Merkbekendheid 

Aangezien topposities in de zoekresultaten resulteren in aanzienlijke vertoningen, vertaalt uw website zich op deze topposities op de resultatenpagina’s in meer bekendheid voor uw website. Bovendien helpt het zijn op de eerste pagina voor uw gerichte zoekwoorden niet alleen gebruikers om uw merk aan die zoekwoorden te koppelen, maar het wekt vertrouwen omdat bedrijven op de eerste pagina over het algemeen als betrouwbaarder worden beschouwd. Hoe meer uw pagina’s en inhoud op een hoge positie in de zoekmachines staan, hoe meer kansen u hebt voor gebruikers om uw inhoud te zien en te associëren met uw merk.